29.03.2022

Nobly får ny visuel identitet

Nobly lancerer en ny visuel identitet, der blandt andet tegner en ny hjemmeside og et nyt logo.

I øjenhøjde med kunderne

Som et led i en længere vækstrejse, har man hos Nobly nu valgt at skifte visuel identitet til et mere moderne og nutidigt design med øget fokus på kunderne. Et større fokus på at tale ind i kundernes verdener viser, at Nobly har skiftet kurs, er blevet mere selvstændige og løsriver sig mere fra kun at snakke Hyland teknologi. Med mindre fokus på Hylands teknologiske løsninger, kan Nobly i stedet hurtigere nå ud til de industrier og brancher, som man ønsker at fokusere på – hvor de fleste føler sig hjemme.

“Grundlæggende handler vores nye hjemmeside og ændrede visuelle identitet om at tale i øjenhøjde med vores kunder. I stedet for at lægge vægten på en mere teknisk introduktion og gennemgang af Hylands platform og løsninger, ønsker vi at afspejle de udfordringer, som udvalgte industrier arbejder med. Kunderne skal finde inspiration og svar på deres udfordringer på vores hjemmeside.” fortæller Thomas Varen, salgsdirektør hos Nobly.

En ambitiøs vækstrejse

I de næste 3 år står Nobly over for en meget ambitiøs vækstrejse, hvor der i første omgang er stort fokus på tre specifikke industrier, som Nobly i øjeblikket primært samarbejder med.

”Langt det meste salg begynder lang tid før kunderne retter fysisk henvendelse til Nobly. Vi skal gøre os meget mere relevante før selve dialogen starter op. Det gør vi ved at åbne for tre universer – 3 industrivertikaler; Bank/Finans, Forsikring/Pension og Sundhed.” forklarer Thomas Varen.

Når man som kunde hos Nobly bevæger sig ind på Noblys hjemmeside, skal der hurtigt være mulighed for at dykke nærmere ned i de forskellige industrier. Her skal kunderne blandt andet kunne finde ideer og inspiration fra andre kunder, som fortæller om, hvordan en lignende eller en helt anden udfordring er blevet løst for dem.

”Vores kunder vil naturligvis kunne læse og se vores bud på branchens generelle situation, udfordringer og muligheder. Eksempelvis kæmper mange finansielle institutioner med at få strømlinet hele hvidvaskningsprocessen. Størrelsen og aktualiteten af den problemstilling gør, at Nobly skal have et bud på en teknologisk løsning af denne problemstilling, hvilket vi naturligvis så også har – det skal bare være let for vores kunder at finde den information og viden om, hvordan Nobly løser det.” fortæller Thomas Varan.

Noblys nye hjemmeside kommer til at være et vigtigt omdrejningspunkt for kunderne og en platform med mange nye tiltag – eksempelvis med mulighed for at tilgå forskellige events og webinar. Et fokus på at være relevant for branchen bliver kilden til opbygningen af Noblys fremtidige visioner og løsninger af de branchespecifikke problemstillinger.

For yderligere information, kontakt:

Thomas Varan, Salgsdirektør hos Nobly, 30 20 17 43