
Løsninger
Intelligent digitalisering der forener og forenkler arbejdsdagen
Teknologi er det ultimative greb, det stærkeste kort at spille, i bestræbelserne på at skabe markante, varige og effektfulde konkurrencemæssige fordele. Teknologien kan implementeres i stort set alle dele af en virksomhed, og specielt når teknologien rettes mod slutbrugerne, flytter virksomheden sin konkurrencemæssige position.
Teknologien kan være svær at efterligne, og det er svært at finde og fastholde de nødvendige IT-kompetencer. Det tager tid at udvikle en teknologisk styrke, og det vil som oftest kræve tunge investeringer. Men afkastet rummer betydelige fordele. Alene det at være først på markedet kan være så altoverskyggende en gevinst, at den kvæler konkurrenterne.
Det hviler et stort ansvar hos den person, som er ansvarlig for valget af, hvilken og hvordan teknologien skal implementeres og udnyttes. Den forkerte beslutning kan være katastrofal, mens den rigtige plan kan skabe kvanspring i både aktiekurser, kundetilfredshed og overskud.
Nobly har heldigvis en stærk triumf i ærmet, og vi kan hjælpe din virksomhed i arbejdet med at skabe et godt udgangspunkt for en teknologisk overhånd med vores løsninger.
Platforme
Stordriftsfordele var den industrialiserede tidsalders måde at udtrykke teknologiske fordele på, og var forankret i selve designet af produktionen. I dag er disse fordele erstattet af et kundevendt perspektiv – demand economies of scale. Disse fordele handler udelukkende om kunderne, ikke produktionen, og udtrykkes gennem etableringen af en platform for kunderne, hvor virksomheden udstiller egne processer, data, viden og en ramme for slutbrugerne. Et sted, hvor kunderne kan opholde sig, finde relevante løsninger, udveksle viden/data og konstant bygge relationen mellem virksomheden og kunden.
Vinderne har set dette paradigmeskifte, og har travlt med at bygge dette nye ståsted for dialogen og interaktionen med kunderne.
Det er ikke nemt. Det kræver et fundamentalt skift i måden, hvorpå virksomheden tilrettelægger arbejdet med data og processer.
- Data bliver udgangspunktet for viden, interaktion og innovation
- Digitalisering af processer fjerner friktionen når data flyttes fra en proces til en anden
- Kundedialogen skal individualiseres og automatiseres
Det kræver en robust, sikker og sammenhængende teknologi – en platform. Den kaldes OnBase, som af Gartner er vurderet at være markedsledende – 12 år i træk.
Nobly er specialist i OnBase platformen, som består af en række moduler. Selv om der er tale om en sammenhængende platform, kan virksomhederne begynde transformationen, fra stordriftsfordele til kundevendte platformsteknologi, i små skridt. Gennem køb, implementering og videreudvikling af små moduler, der er rettet mod et konkret anvendelsesområde:
Arkivering
Caseflow
Datafangst
Integrationer
Kundekommunikation
Rapportering
Sagsstyring
Aktuelt
Bliv opdateret på det nyeste fra vores verden
Job hos Nobly
Se aktuelle stillingsopslag