Guidewire integration

Lad OnBase skabe et komplet overblik over kunderne og reducere implementeringstiderne

De fleste forsikringsselskaber kan typisk kun se en brøkdel af de kundeoplysninger, som de har brug for, for at tegne en ny police eller behandle en skade. Ved at tilpasse selskabets Guidewire-strategi med OnBase content services platform, kan selskabet få et komplet overblik over kunderne – og reducere implementeringstider med næsten 50 procent.

Ved at integrere OnBase med Guidewire, hvad enten det er Guidewire ClaimCenter™, Guidewire PolicyCenter™, Guidewire BillingCenter™ eller den fulde Guidewire InsuranceSuite™, vil selskabet gøre livet lettere for sine medarbejdere, og hjælpe dem med at yde bedre service til kunderne.

Hvordan virker det?
Det starter, når OnBase indsamler og gemmer policerelaterede data elektronisk ved, at knytte dem til associerede skadedata og police oplysninger i Guidewire. Så kan medarbejdere øjeblikkeligt få adgang til disse dokumenter i Guidewire, hvilket forbedrer beslutningsprocessen og fjerner behovet for at søge i flere applikationer, filmapper eller papirregistre.

Når OnBase og Guidewire arbejder sammen:

  • Reduceres forsikringsselskabets afhængighed af papir
  • Reduceres manuelle fejl fra medarbejderne
  • Fremmes sikker fildeling og
  • Leveres sammenhængende informationer for at skabe enestående kundeservice

Hurtig integration og implementering
Med OnBase får forsikringsselskaber en informationsplatform (Enterprise Content Management-løsning), der er godkendt af Guidewire. Specielt indbyggede acceleratorer til den fulde Guidewire InsuranceSuite-løsning hjælper med til at fremskynde integration og implementering, ofte med op til seks måneder.

Hylands dedikerede tekniske supportteam til Guidewire-kunder, der tilbyder dyb Guidewire-specifik viden og erfaring, sikrer en jævn overgang fra test af brugernes accept til at tage løsningen live og til den daglige drift.

En holdindsats
Hyland støtter et Guidewire-fokuseret udviklingsteam, der arbejder skulder-til-skulder med Guidewires udviklingsafdeling. Resultaterne er stærkere integrationer og produktforbedringer. Virksomheden har også et Guidewire-fokuseret implementerings- og tekniske serviceteam. Teamet har dén enkelte mission at levere ensartede resultater under implementeringer og opgraderinger.

Resultatet? Best practice og eksemplariske servicestandarder.

Aktuelt

Bliv opdateret på det nyeste fra vores verden

Job hos Nobly

Se aktuelle stillingsopslag