Commercial

Nobly Talks
2022

Fysisk event på Hotel Scandic Sluseholmen, København

Event

Nobly Talks

Helt nye og kraftigere vindstød har skabt store problemer for forbrugerne, regeringen og erhvervslivet. Pandemier, en voldsomt stigende inflation, konflikter i Europa osv. har sat de eksisterende rammer og betingelser for rentabilitet under pres. De demografiske ændringer forstærker problemerne og udfordrer den offentlige sektors modstandsdygtighed og sociale sikkerhedsnet.

Data og information er kernen i alle beslutninger, men de fleste af de data, der produceres i verden, er ustrukturerede. Heldigvis opfanger, håndterer og bruger OnBase ustrukturerede oplysninger til at levere indsigt og beslutningsstøtte.

100 inviterede – 1 hovedstad

2 dage – 10 talere

10 sessions

Mulighed: Networking

Output: Uvurderlig

Kyle Blair, Leder, Global FSI Practice, Hyland

Keynote Speaker (EN)

Titel på sessionen: 

Innovation (kultur) starter med dit team

Beskrivelse: 

Efterspørgslen efter kundecentrerede arbejdsgange (forventninger) overstiger nu de finansielle serviceorganisationers evne til at følge med. Kombiner dette med nye udfordringer som medarbejderfastholdelse og motivation, og vi står over for den perfekte storm, der begrænser dit innovations- (og vækst-) potentiale. Kyle Blair fra Hyland vil dele de seneste strategier, som peer-organisationer anvender til at opbygge en innovationskultur og et smartere arbejdsmiljø for at højne kunde- og medarbejderoplevelsen med teknologi.

Dagsorden for key-notes: 

1. To nøgleord: Innovation, kultur

2. FSI’er er fokuseret på at maksimere værdien/indvirkningen

3. Spoiler: Det er dine MENNESKER, der skaber differentiering

4. Sammenfatning og opsamling af sessionen (3 vigtige påmindelser for succes)

Om vores taler:

Kyle leder Hylands globale FSI-praksis i EMEA- og APAC-regionerne. Kyle er en mere end 20 års veteran inden for Content Services og Digital Business Platforms og har ledet og/eller sponsoreret Hyland-projekter over hele verden i Europa, Nordamerika, Sydamerika og Australien, hvilket giver ham et unikt perspektiv, der kan oversættes ud over de lokale grænser.

Speeddating sessions

Når vi byder indenfor til vores fysiske event, Nobly Talks på Hotel Scandic Sluseholmen, afholdes 8 forskellige speeddating sessions med førende eksperter fra Nobly og Hyland. En speeddating session er et 30 minutter langt oplæg om et specifikt emne med en specialist inden for området om blandt andet personalisering af kundekommunikation, effektivisering af dokumenthåndtering og automatisering af ressourcetunge opgaver. Alt sammen for at gøre komplekse arbejdsgange mere enkle og effektive, så bundlinjen bliver styrket.

Kyle Blair, Leder, Global FSI Practice, Hyland

Er du på forkant med digitaliseringen i den finansielle sektor? (EN)

Erfaringer fra en global brancheekspert.

Insurtechs presser besparelser og effektivitet ud af den nuværende model for forsikringsbranchen og finder nye måder at forstyrre på og gør det muligt at prissætte produkterne mere konkurrencedygtigt. Løsningen for de gamle aktører kan dog findes inden for digitalisering.

Henri Conradsen, Chefkonsulent

Effektiv og individuel kundekommunikation (DK)

Gør det muligt for virksomhedens digitale platform at omfavne kundekommunikation. Du sparer en betydelig mængde tid, men mest af alt – du har mulighed for at kontakte udvalgte eller alle kunder på rekordtid. Tid er penge, og tid til markedet er vigtig.

Kenneth Wie Eriksen, Landechef NO

Kom GDPR i forkøbet. Aktiver automatisering. (NO)

Mange organisationer har udviklet manuelle og/eller komplekse processer for at opfylde GDPR-kravene. Men der er en anden og nemmere måde at komme udfordringerne i forkøbet på – udnyt den indbyggede funktionalitet i OnBase. Lær, hvordan du kommer i gang.

Claus Heuck, Markedschef, Forsikring & Pension

Sæt strøm til skadebehandlingen og styrk kundetilfredsheden (DK)

Nogle insourcer tjenesterne, andre får hjælp fra eksterne partnere. Men uanset hvad – processen er kompleks og indeholder ofte ufuldstændige oplysninger, og dermed ventetid for slutkunden. Digitalisering kan skabe bedre betingelser for fejlfrie processer.

Christoffer Nielsen, Markedschef, Bank & Finans

AML på steroider (DK)

Alle synes at være enige om én ting. Djævelen ligger i detaljen, og at der ikke er nogen øvre grænse for, hvor langt myndighederne ønsker at gå og dermed pålægge den finansielle sektor flere opgaver. Opgaven med at kontrollere kunderne kan derfor kun forventes at blive større og mere kompleks. Forbered dig på den nye virkelighed.

Kristoffer Gundersen, Systemkonsulent

Sagsbehandling kan og skal digitaliseres (NO)

Hvordan går det med digitaliseringen af jeres sagsbehandling? Kerneprocesserne rummer som oftest et kæmpe uforløst digitalt potentiale. Tænk stort, men begynd fokuseret. Accelerer sagsbehandlingen med Nobly.  

Simon Guldager, Teknisk evangelist & medstifter

Effektiv behandling af data, sager og processer i en fuldautomatiseret hverdag (DK)

Mange organisationer sidder i dag på data i deres platform som skal bruges i mange andre applikationer og processer både uden- og indenfor det system som faktisk opbevarer informationen. Det resulterer i mange tilfælde i dubletter af data eller sagsgange som kunne være mere effektive. Lær om hvordan vores kunder og systemer opnår effektiv sagsbehandling, udveksling af data mellem systemer og igangsætning af nye processer helt automatisk. Udnyt den data som allerede eksisterer i systemerne og få det visualiseret og udvekslet til andre platforme på en effektiv måde.

Walter Ariesen, Nobly Solution Specialist

Contract Lifecycle Management (CLM) – udforsk mulighederne i OnBase (DK)

Når du har etableret en stærk digital forretningsplatform, er det naturligt at lede efter yderligere effektivitetsmuligheder. Du skal ikke spilde mere tid. Fokuser på alle dine kontrakter – fra aftaler med leverandører og kunder til medarbejdere og aktionærer. OnBase kan favne alle faser i kontraktstyring – fra oprettelse af dokumentet, samarbejde/forhandling, gennemgang/godkendelse, udførelse og overholdelse af forpligtelser og andre politikker, udløb til administration af ændringer. Samme platform, samme teknologi, samme tilgang. Omdan dine kontrakter, og opnå øjeblikkelige besparelser og øg produktiviteten.

Case stories dag 2

Thomas Vinther, Partner, Devoteam

Oplæg med fokus på de tendenser vi i Devoteam ser indenfor ECM området. 

I oplægget vil der være fokus på, hvordan vi ser en bevægelse væk fra, at ECM kun skal understøtte de klassiske kerneprocesser til at se ECM system som en procesplatform, der bruges til at understøtte flere og flere processer i organisationen, herunder kundevendte processer. En sådan bevægelse stiller en række nye krav til den organisation, der implementerer, til samarbejdet mellem kunde og leverandør og til inddragelse af brugerne i implementeringen. I oplægget vil Devoteam give deres syn på dette samt en række yderligere tendenser, der vurderes at blive fremherskende i forbindelse med fremtidens ECM.

Michael E Nielsen, Teamleder og applikationsansvarlig & Peter Thomsen, Afdelingsdirektør, Velliv

Oplæg fra et af Danmarks største kommercielle pensionsselskaber, Velliv

I oplægget vil Velliv give et indblik i deres separation fra Nordea (MOVE-projektet) samt overgangen til en ny IT-infrastruktur (Cloud first-strategi), herunder etablering af nyt digitalt arkiv, som skal spille ind i Vellivs strategi. Hertil vil de fokusere på, hvilke succeskriterier der har været for projektet, samt hvad det overordnede mål var. Derudover vil der i oplægget bliver illustreret, hvor Velliv vil hen med OnBase, og hvordan tidligere manuelle processer er blevet digitaliseret og automatiseret. Velliv vil dele ud af deres overvejelser angående leverandørvalg og deres erfaringer i forhold til hvilke krav, der er vigtige at stille til sin leverandør. Til sidst vil oplægget fokusere på implementeringen af løsningen, hvordan det helt konkret eksekveres, samt gevinsterne heraf. 

Aleksander Bye, Business Analyst, Danica Pensjonsforsikring

Oplæg omkring vejen til automatisering og effektivitet med kundeoplevelsen i fokus

Danica Pensjonsforsikring Norge vil fremhæve de udfordringer, de stod overfor i forbindelse med omfattende AML-krav, og fortælle om vejen til automatisering og effektivitet, hvor kundeoplevelse og kvalitet har været førende mål.
Uanset kompleksiteten af ​​en proces, er det muligt at lave forbedringer. Danica Norge kombinerer system og gode folk til at håndtere komplekse sager og høj volumen. Samtidig er det et mål, at kunden skal opleve processen som god og betryggende. Danica Norge vil også dele erfaringer, der er gjort efter lanceringen af ​​den første version af systemløsningen, hvor potentialet for forbedring kan findes, samt nye og bedre måder at løse udfordringerne på.

Partnere

Nobly Talks samarbejdspartnere

Til Nobly Talks vil deltagerne have mulighed for at tale med tre strategiske leverandører fra henholdsvis Signicat, Hugin og Devoteam. Deres services og løsninger klikker direkte ind i fremtidens sagsbehandlingsløsning. Lige fra brugen af maskinlæring og arbejdet med usikkerheder til digital sikkerhed og tillidsfulde samtaler i en digital verden, og som implementeres med øje for mennesket i forandringer.

Autentifikation af personer er helt afgørende for en sikker og tillidsfuld dialog, og Signicat er Europas førende leverandør af Digital Identity løsninger. Signicats mission er at tilbyde teknologi, som gør det muligt for personer, virksomheder og offentlige institutioner at have tillid til hinanden i den digitale verden. Under Nobly Talks kan du blive klogere på mulighederne for at støtte dialogen og udvekslingen af information via signering af dokumenter, sikring af den digitale identitet og digital signering af dokumenter. I Danmark var Signicat den første certificerede MitID broker, og Signicat tilbyder blandt meget andet de løsninger, som MitID giver mulighed for.

Hugin har udviklet et grafisk modelleringsværktøj, som gennem avanceret kunstig intelligens hjælper virksomheder og organisationer med at træffe beslutninger ved usikkerhed. Det kan for eksempel være i forhold til svindel, kreditrisiko, optimering af fejlhåndtering og i mange andre aspekter. Anvendelsesmulighederne er endeløse, og netværksteknologien kan indlejres i alle former for kernesystemer. Det giver virksomheder, med mange forskellige systemer og løsninger, muligheden for at arbejde med sandsynligheder på en effektiv måde og derved træffe bedre beslutninger i dagligdagen. De mange daglige små, men rigtige beslutninger, giver over tid enorme resultater på eksempelvis bundlinjen, kundetilfredsheden og likviditetsstyringen.

Konsulenthuset Devoteam hjælper virksomheder og organisationer med at ruste sig til den digitale fremtid ved blandt andet at sætte fokus på organisationens processer. Tendensen går i retning af at se processer ud fra en platformstankegang, hvor processer og opgaver hægtes sammen. Det kan både være internt, men også i forhold til eksterne systemer. Strategien stiller en række nye krav fra implementeringen i organisationen til samarbejdet mellem kunde og leverandør. Alt sammen for at tilvejebringe en endnu bedre kundeoplevelse.

Commercial

Program
28. & 29.
september
2022

Dag 1

11:00Velkommen
11:30Nobly insight
12:00Frokost
12:45Introduktion til speed dating sessions
13:00Speed dating sessions
13:30Speed dating sessions
14:00Speed dating sessions
14:30Kage og networking
15:15Speed dating sessions
15:45Speed dating sessions
16:15Keynote speak
17:00Afslutning
18:00Samling i lobbyen
19:00Middag
22:00Fest

Dag 2

09:30Godmorgen
10:00Case story 1 (Devoteam)
10:40Case story 2 (Velliv)
11:20Case story 3 (Danica Pensjonsforsikring)
12:00Afslutning
12:30God rejse hjem

Vil du have en kollega med?

Har du en kollega, som du gerne vil have med, så giv ham eller hende besked.

Brug knappen nedenfor.