Nobly Consent

Værktøjet til effektiv samtykkehåndtering i finanssektoren

Nobly Consent er løsningen der sikrer, at du som selskab indenfor bank, finans, pension eller forsikring er compliant i henhold til den gældende lovgivning om indsamling af samtykke. Med Nobly Consent er det let at administrere, automatisere og definere, hvilke samtykker der skal indhentes, samt hvornår og hvordan. Nobly Consent er en central service, som kan understøtte og integreres i selskabets eksisterende processer.

Sikker og effektiv indhentning af samtykke

Der mangler en løsning, der har fokus på at understøtte finansverdenens specielle behov for indhentning af samtykke i forbindelse med kundeservice, salg og marketing. For at komme den mangel i møde præsenterer Nobly løsningen Nobly Consent.

Nobly Consent er en service, der gør arbejdsgangen omkring samtykke lettere og henvender sig til finansverdenen. Værktøjet sikrer, at de nødvendige samtykker indhentes som en effektiv og integreret del af salgsprocessen.

Gør samtykkebehandling lettere med Nobly Consent

Der er flere aspekter af samtykkehåndtering, der er tidskrævende og dermed omkostningstunge. Følgende er tre områder, hvor Nobly Consent kan bidrage til lettere arbejdsgange i forbindelse med samtykke;

Administration:

Samtykkeerklæringer håndteres ofte i mange forskellige systemer og afdelinger, så det er svært at få overblik over, hvilke erklæringer der er givet, og hvilke der er gyldige eller ugyldige. Nobly Consent giver et samlet overblik.

Fornyelse:

Der er ingen kendte systemer, der automatisk håndterer fornyelsen af alle typer samtykkeerklæringer. Ofte håndteres det i forhold til den konkrete brugssituation. Én særlig udfordring er, at samtykke kan gives på et utal af forskellige måder på tværs af organisationen – eksempelvis via digital underskrift, links og e-mail. Nobly Consent håndterer automatisk fornyelse.

Integration:

Det er ofte nødvendigt at integrere med flere systemer for at kunne håndtere samtykkeprocessen. Det kan være en tung og kompleks opgave. En opgave, som enkelt kan løses ved at lade Nobly Consent være det centrale samtykkesystem, som selskabets relevante forretningssystemer integreres med. Selvfølgelig via et sæt af veldefinerede standard API’er.

Moderne og intuitiv brugergrænseflade

Nobly Consent gør arbejdsgangen omkring samtykke lettere og samler alt på ét sted. Servicen giver mulighed for at administrere, generere og vedligeholde samtykkeskabeloner fra centralt hold, via en moderne og intuitiv brugergrænseflade.

Fremtidssikret løsning

Nobly Consent gør, at du som kunde er fremtidssikret, da løsningen kan tilpasses en foranderlig lovgivning, som persondata-lovgivning i høj grad er. Løsningen gør, at du kan tilbyde kunder tilbagetrækning af ét eller flere samtykker, eller efterleve dennes ret til at blive slettet fra samtykkesystemet. Vigtigst af alt giver det mulighed for at kunne administrere, generere og vedligeholde samtykkeskabeloner fra centralt hold.

Et naturligt valg

Uanset om din virksomhed har brug for hjælp til oprettelse af samtykkeerklæringer, opbevaring af erklæringerne, underskrivelse, påmindelser eller arkivering af disse, er Nobly Consent løsningen for dig.

Bliv fremtidssikret nu

Kontakt os

Kontakt os endelig for en uforpligtende snak, så I kan høre mere om vores løsninger.