Sagsstyring

Vidensbaseret arbejde og sagsstyring i organisationer

Alle organisationer har processer, som ikke kan defineres, og resultater, der ikke kan forudsiges. OnBase Case Management giver medarbejderne grundlaget for effektiv sagsstyring, bedre beslutninger og effektiv kvalitetssikring.

Informations-indsamling

OnBase samler al information –herunder bl.a. dokumenter og e-mails – i den konkrete sag, og giver sagsbehandleren de nødvendige værktøjer. Hvad enten det er at løse et problem, behandle en skade, besvare en kundehenvendelse eller onboarde en ny medarbejder.

OnBase Case Management betyder at:

Dine medarbejdere kan arbejde smartere:

OnBase giver et 360-graders overblik over de nødvendige informationer. Det giver grundlag for bedre beslutninger baseret på data, dokumenter, kundesamtaler og e-mails.

Du opnår bedre gennemsigtighed og kontrol:

Dashboards til rapportering og tracking af alle aktiviteter øger gennemsigtigheden, understøtter compliance (GDPR) og hjælper organisationen med at identificere forbedringsmuligheder.

Du får en komplet platform, også på koncernniveau:

Spar tid og omkostninger ved at opbygge, styre og opdatere systemer på tværs af flere organisationer. Skab indholdsaktiverede applikationer på en brugervenlig ”drag and drop” konfigurérbar platform.

Ét samlet produkt

Med OnBase konfigurerer du let datadrevne applikationer, automatiserer hyppigt gentagne processer og administrerer støtte- og sagsdokumenter.
De fleste andre leverandører tilbyder de samme muligheder, men gennem løsninger, der omfatter flere forskellige produkter. OnBase er den eneste softwarepakke på markedet, der er udviklet fra bunden til at levere disse funktionaliteter i ét samlet produkt.

Funktionalitet i særklasse

OnBase Case Management sætter din organisation i stand til at løse en lang række forretningsudfordringer. Fra projektstyring og overholdelse af compliance til salgsstyring, kontraktstyring, HR onboarding, hændelsesstyring og efterforskning af svindel – alt sammen på én samlet platform.