Content Composer

Intelligent styring af kundekommunikation

Content Composer er Hylands flagskib når det gælder Customer Communications Management (CCM). Content Composer gør det let at oprette, levere, opbevare og hente udgående kommunikation, fx vedrørende markedsføring, introduktion af nye produkter, meddelelser om fornyelse, kravspecifikationer, dokumentation og betalingsmeddelelser.

Content Composer gør op med de velkendte udfordringer der ligger i, at den enkelte medarbejder selv udarbejder og gemmer forskellige dokumenter og præsentationer. Systemet sparer tid, personaleressourcer og udgifter i forbindelse med af udarbejdelse af både intern og kundevendt kommunikation.

Skabt til hastighed og præcision

Med Content Composer får du et automatiseret, omkostningseffektivt og strømlinet værktøj til let at oprette og levere materialer med alle de informationer, som du og dine kunder har brug for, uden tidskrævende manuel dataindsamling.

Content Composer er designet til let at kunne integreres med virksomhedens øvrige systemer. og software. Dermed reduceres de ressourcer, der bliver brugt på at oprette individuelt tilpassede dokumenter baseret på standardskabeloner, samtidig med at de fuldt ud understøtter storskala formidlingsprocesser.

At automatisere dataindsamling til og udsendelse af individuelt tilpasset materiale handler ikke om effektivisering alene for effektiviseringens skyld. Det handler om de helt eksakte fordele, det giver hele organisationen, herunder bedre allokering af personaleressourcer, præcis og visuelt ensartet kommunikation, overholdelse designmanual og relevante forskrifter, lavere omkostninger og forbedret kundetilfredshed.

Omfattende men enkelt

Content Composer-teknologien tilpasser sig de unikke behov i den enkelte organisation, uden brug af programmering eller komplicerede brugerflader. Uanset om du har brug for at udskrive, faxe, e-maile eller arkivere systemoutput, understøtter Content Composer hurtig og personlig kundekommunikation, samtidigt med at omkostningerne reduceres betydeligt. Og det samarbejder problemfrit med både dit ECM-system og andre virksomhedsapplikationer.

Integrerer og automatiser output
  • Trækker dynamisk data fra flere kilder samtidigt, for hurtigt at kunne generere personaliseret output.
  • Bruger eksisterende data fra ERP-applikationer, lokale databaser, SharePoint, XML, ODBC eller ADO.NET-forbindelser og OnBase-systemer
  • Leverer imbedded dokumentoprettelse til eksisterende programmer som fx SAP, Oracle, Microsoft Dynamics og Salesforce via webservices
  • Udnyt omni-channel distribution til fleksibel og nem formidling af information
Dokumentoprettelsesstyrke
  • Opret og rediger dokumenter med en integreret, intuitiv designerfunktion
  • Lav flotte, individuelle dokumenter ved hjælp af skabeloner og tekstblokke i det velkendte Microsoft Word-miljø
  • Skab output med aktuelle data i den integrerede data-designerfunktion
  • Anvend batchbehandling til fuldautomatiske masseudsendelser
  • Organisér dokumenttyper via avanceret skabelonstyring

Aktuelt

Bliv opdateret på det nyeste fra vores verden

Job hos Nobly

Se aktuelle stillingsopslag