16.01.2024

Nobly udvider ledelsesteamet med en People & Culture Manager

Nan-Mia Nielsen er pr. 1/1 2024 ansat i Nobly som People & Culture Manager og indtræder som en del af ledelsen.

Nan-Mia Nielsen bydes hjerteligt velkommen som Noblys nye People & Culture Manager

Nan-Mia har 30 års erfaring fra både store virksomheder såsom Vestas, og i mellemstore virksomheder, af samme slags som Nobly. Erfaringen knytter sig til internationale og danske virksomheder, hvor Nan-Mia har beskæftiget sig med en bred pallette af HR-opgaver – alt fra rekruttering, leder/medarbejder- og organisationsudvikling, facilitering, coaching og undervisning. Udover det har hun også drevet sin egen HR-virksomhed i 9 år.

Med titlen som People & Culture Manager bliver Nan-Mias væsentligste rolle at sikre medarbejdernes trivsel og værne om Nobly-kulturen. Dette indebærer en bred vifte af forskelligartede HR-områder, herunder onboarding og udvikling af medarbejdere, coaching, sparring samt øvrige administrative HR-opgaver.

Nan-Mias titel understreger, at hun skal være med til at sikre en fortsat positiv udvikling indenfor kultur, ledelse og Nobly som organisation. Det er vi sikre på, at hun med sin erfaring med HR samt kendskab til internationale virksomheder og kultur i disse, er den helt rigtige til at facilitere.

Jeg glæder mig personligt meget til at være med på Noblys vækstrejse, indgå i ledergruppen, spille vores medarbejdere og ledere gode samt arbejde med udvikling og fastholdelse af vores dygtige medarbejdere.

Nan-Mia forsætter: “Allervigtigst for mig er, at vi skaber en arbejdsplads og kultur, hvor hvert enkelt individ har plads og rum til at udvikle sig, hvor det er sjovt at gå på arbejde og hvor vi i fællesskab værner om vores værdier.”

Indgår som stærkt nyt input i Noblys ledergruppe

Udover at være en kompetent tilføjelse til Nobly og Noblys medarbejdere med bidragelse til et øget fokus på kulturen i vores organisation, indtræder Nan-Mia også i ledelsesteamet.

Nobly står stærkere med Nan-Mia på holdet, fordi hun i sin rolle som People & Culture Manager er med til at sikre, at den gode medarbejderkultur bliver sat højt på dagsordenen, og at vi arbejder mod vores fælles værdier i Nobly. Dette er nødvendigt for, at alle har lyst til at yde deres bedste og er glade for at gå på arbejde hver dag.

Administrerende direktør hos Nobly, Jesper Frank udtaler: “Medarbejderne er vores vigtigste asset, og det er derfor helt naturligt, at vi får en person ind i organisationen, som har et dedikeret fokus på medarbejdernes trivsel og fortsatte udvikling, en som kan sikre kulturforankring og være med til at videreudvikle vores organisation samt medvirke til at tiltrække og rekruttere nye talenter.”

Vi byder Nan-Mia velkommen med åbne arme og glæder os til samarbejdet om medarbejdertrivsel og det gode arbejdsmiljø. Med en stærk HR-baggrund i ryggen er vi sikre på, at Nan-Mia bliver en værdifuld tilføjelse til Nobly.

Lær Nobly bedre at kende og hør medarbejdere fortælle om, hvad de godt kan lide ved at arbejde hos Nobly:

Aktuelt

Bliv opdateret på det nyeste fra vores verden

Job hos Nobly

Se aktuelle stillingsopslag