Book et møde

Udfyld felterne herunder - vi ser frem til at møde dig/jer.

Cases

Nobly har leveret solide IT-løsninger til en lang række danske virksomheder.

Gennem årene har vi haft fornøjelsen af at samarbejde med en lang række danske virksomheder og offentlige organisationer. Listen tæller bl.a. Region Hovedstaden, Region Sjælland, Region Syddanmark, Aarhus Kommune, Toyota Material Handling, Mos Mosh, PLUS, FREJA og Alex Andersen.

Men en ting er, hvad vi selv synes om samarbejdet – det er langt vigtigere, hvad vores kunder siger om os.
Vi har derfor bedt nogle af vores kunder fortælle, hvordan de synes det er at være kunde hos Nobly.


Toyota

Sparede ressourcer og bedre kundeoplevelser
hos Toyota Material Handling Denmark

Hos Toyota Material Handling Denmark havde man et ønske om at digitalisere de manuelle arbejdsgange omkring fakturaflowet i virksomheden. Målet var klart fra starten: alle fakturaer skulle frem over udsendes i elektronisk format, og der skulle opsættes filtre som kvalitetssikrede indholdet ifht. kundens ønsker.
Nobly stod for at analysere processen og programmere en brugervenlig snitflade, som arbejder sammen med det eksisterende avancerede økonomisystem.

– Vi havde nogle udfordringer med den manuelle håndtering af faktureringen. Nogle gange blev der fx byttet rundt på km og timer, og der blev brugt mange ressourcer på at tjekke fakturaer efter. Med det nye system sparer vi op til 40 mandetimer om måneden, og kvaliteten af fakturaerne er steget markant. Og det er naturligvis noget, der smitter af på kundetilfredsheden, fortæller økonomidirektør Sonny Bloch Jensen.

Toyota Material Handling Danmark er ISO-certificeret, hvorfor der bl.a. er krav om at alle kundeklager bliver registreret korrekt. Med det nye system når fejlene sjældnere ud til kunderne, men bliver fanget af filterne. Og de kundeklager der måtte komme, bliver med det samme typebestemt i systemet, og danner grundlag for en solid statistik. – Guldet ligger i virkeligheden i at identificere, hvor vi "driller" vores kunder, så vi kan forebygge og skabe bedre kundeoplevelser, fastslår Sonny Bloch Jensen.

Et nyt kreditnotasystem med godkendelsesflow er også undervejs, og det forventer Toyota Material Handling Denmark sig meget af. De er godt tilfredse med samarbejdet med Nobly, og anbefaler dem gerne til andre.

– Nobly har været meget lydhøre overfor vores ønsker, og vi har oplevet en meget pragmatisk og fleksibel tilgang til løsningerne. Vi har kunne udvikle tingene undervejs og løste hurdlerne i fællesskab... også uden at vi blev mødt af store ekstraregninger, fortæller en tilfreds økonomidirektør.

Sonny Bloch Jensen, Økonomidirektør
Toyota Material Handling Denmark

Mos Mosh A/S

Mos Mosh: Tillid og høje forventninger er grundlæggende for  samarbejdet

Mos Mosh er et dansk modebrand, som sendte sin første kollektion på gaden i 2010. Siden er det gået stærkt for virksomheden, som i dag leverer til førende modebutikker over hele Europa.

"Hos Mos Mosh vækster vi markant i disse år, og er derfor meget opmærksomme på at bruge vores ressourcer på de aktiviteter, der skaber værdi. IT er fx en af de ting, der bare skal fungere! Vi har derfor valgt at lade Nobly hoste al vores kontor-software og backup, og de lever fuldt ud op til vores høje forventninger. Nobly fungerer som vores egen eksterne IT-afdeling i det daglige, og vi har en grundlæggende tillid til, at de altid finder den rigtige løsning til os, uden at vi behøver diskutere pris hver gang. Hvis vi oplever at teknikken driller, lytter de til os, og slipper ikke problemet før det er løst. Og det er et ekstremt vigtigt parameter, hvis man skal samarbejde med os."

Helle Gejl Madsen, Finance manager, Mos Mosh A/S

 

PLUS A/S

"Løsninger, som fungerer både kommercielt og teknisk, har sparet os for rigtigt meget tid"

PLUS A/S er dansk leverandør af kvalitetsprodukter til indretning af boligens uderum.

"PLUS A/S' samarbejde med Nobly strækker sig flere år tilbage og startede egentligt i sin tid som en forespørgsel på IP-telefoni. Vi oplevede en seriøs samarbejdspartner, som var enormt fleksibel og serviceminded. Vi havde på det tidspunkt en anden IT-leverandør, som var en stor spiller på markedet. Vi blev imidlertid tiltrukket af oplevelsen af at være en vigtig kunde hos Nobly – der var en gensidig afhængighed, som gav nogle andre perspektiver på opgaverne. Med Nobly oplevede vi, at de så på hele vores forretningsgang og designede løsningerne ud fra dette.

Da vi stod overfor at skulle have nyt servermiljø og vælge hosting-leverandør, var det derfor naturligt at spørge Nobly. Det viste sig, at deres services var både billigere og bedre end konkurrenternes, og det gode samarbejde fortsatte således – og det har vi bestemt ikke fortrudt.

I dag har vi ingen servere i huset, og Nobly leverer hosting, server-miljø, office software og løbende support og udvikling. Hastigheden og driftssikkerheden er i top, og der bliver løbende optimeret på både software- og hardware-siden. Hos Nobly skal vi ikke først igennem trælse telefonsluser for at få kvalificeret support, hvis tingene brænder på. Man kommer altid hurtigt igennem til en kvalificeret medarbejder, som tager fat om problemet med det samme. Min oplevelse er, at Nobly designer løsninger, som fungerer både kommercielt og teknisk og som rationaliserer og automatiserer vores processer på bedste vis. Simon Andersen fra Nobly er ganske enkelt den dygtigste edb-mand jeg har mødt, han er meget vidende og løsningsorienteret. Jeg kan derfor kun anbefale Nobly som samarbejds- og sparringspartner, når det gælder virksomhedens IT-behov.

Det gode samarbejde og Noblys indsigt i vores forretningsgange har bl.a. ført til, at Nobly har specialudviklet en produktdatabase til PLUS A/S. Databasen spiller sammen med vores ERP-system, og fodrer vores website såvel som medarbejdere, kunder og pressen med altid aktuelle stamoplysninger, produktoplysninger, produktbilleder osv. Det har sparet os for rigtigt meget tid, som i stedet kan bruges på værdiskabende aktiviteter."

Søren Kaspersen, Adm. Chef, PLUS A/S